8 вражаючих рекламних кампаній початку 2014
Минуло всього 2 місяці з початку 2014 року, проте за цей час була створено декілька цікавих рекламних кампаній. Нижче представлені деякі з них .
Hibernot від LandRover
У січні LandRover запустив кампанію # Hibernot , яка була побудована навколо онлайн -центру для зимових поїздок , прогулянок і заходів по всій Великобританії.
Сайт був запущений з більш ніж 80 підтримуваними компанією заходами , які проходять у Британії цієї зими , дозволяючи людям вийти і насолоджуватися цією «сірої і бажаною землею».
Відвідувачам сайту Hibernot , який створений з використанням адаптивного дизайну , пропонувалося приєднатися до заходів , які курирує LandRover . Для цього потрібно було розмістити фотографії своїх пригод на свіжому повітрі з хештегом # Hibernot .
Ця кампанія була соціальної за своєю суттю , але також підтримувалася і традиційними ЗМІ з ТВ-і кінореклама , що повідомляють про її запуск . Креативна ідея чудово вписується в концепцію бренду LandRover , що має непогані соціальні спільноти в Facebook ( 102000 передплатників ) і Twitter ( 77000 фоловерів ) .
Додаток Net- A- Porter
Раніше цього місяця Net- A- Porter анонсував запуск свого нового журналу , який претендував на те , щоб стати модною біблією і конкурувати з Vogue і Harper's Bazaar
Щоб допомогти в просуванні журналу , Net- A- Porter створив iOS -додаток , назване I Am Porter , яке збіглося з загальним захопленням сeлфі .
Додаток дозволило користувачам робити і завантажувати фотографії , додавати обкладинку і шапку Porter і перетворювати таким чином себе в зірку.
Потім користувачам пропонували ділитися своїми фото в Twitter і Instagram , і це виявилося досить успішним проектом.
За даними Topsy , було зроблено близько 2800 згадок про # IAMPORTER у зв'язку із запуском журналу .
Juventus # LoveJu
У ході кампанії , названої перший у світі соцмедіа постановкою , Juventus дав своїм фанатам взяти участь у « ритуалах » перед матчем.
Фанати європейських футбольних команд часто беруть участь в активних творчих постановках , переважно включають пісні і розмахування прапором.
Для гри проти Inter Milan 2 лютого фанати могли представити свої власні хореографічні ідеї через додаток в Facebook , створивши малюнок, який вболівальники на стадіоні будуть відтворювати за допомогою кольорових шматків картону.
Більше 3000 варіантів було представлено шістнадцятирічним хлопчиком з Парижа , який був потенційним переможцем.
Було більш 13500 твітів з хештегом # LoveJu , деякі з яких були відображені на великому екрані стадіону перед грою.
Загалом, це був інноваційний та захоплюючий спосіб нагородження зарубіжних шанувальників і залучення їх до участі в соцмедіа - активностях .
Life -O- Graph від Pedigree
Ця кампанія є яскравим прикладом того , як традиційні бренди пробують стати більш гнучкими.
Продукція Marston's Pedigree , ймовірно , не так широко поширена серед молодих покупців , при цьому компанія використовувала SMM- тренд і створила додаток для розшарювання відтворених старих фото .
Додаток дозволило користувачам завантажувати зображення з їх телефону і потім відновлювати їх , щоб порівняти , як вони змінилися після часу. Цю кампанію частково надихнули два брата , що прославилися онлайн завдяки тому , що відтворили свої старі дитячі фотографії.
Ідея полягає в тому , що потім зображення можна расшарівать в Facebook і Twitter , а Marston роздасть призи кращим .
Це цікавий приклад , як компанії намагаються використовуватися можливості мемів для соціального маркетингу .
Кампанія Renault # UndressNewTwingo
Щоб посприяти запуску нової моделі Twingo , Renault організувала тизерну кампанію , яка повільно викривала зовнішній вигляд автомобіля , у міру того як люди робили твіти .
11 лютого Renault і We Are Social дражнили ЗМІ , оголосивши про передпоказі і закликаючи всіх взяти участь у ньому.
Потім в 17:00 13 лютого в прямому ефірі на undressnewtwingo.com було показано відео з новим Twingo , покритим камуфляжній наклейкою .
Експертам , аудиторії та широкої громадськості було запропоновано написати про це в Twitter , використовуючи хeштег # UndressNewTwingo .
Після кожних 100 твітів професійна танцювальна трупа здійснювала черговий « стриптиз » навколо Twingo , повільно відкриваючи новий дизайн автомобіля.
Було зафіксовано 45 000 відвідувань за кілька годин на undressnewtwingo.com . Більше 100 постів у блогах було опубліковано про кампанію , і протягом 1,5 години передпоказу було близько 4000 твітів. # UndressNewTwingo став дуже актуальною темою у Франції.
Конкурс Urban Decay в Pinterest
Urban Decay в даний час проводить конкурс в Pinterest , учасникам якого пропонують виграти квитки на музичний фестиваль Coachella .
Для того щоб взяти участь , потрібно створити пінборд під назвою Electric Festival Style with UD , потім розмістити варіанти свого зовнішнього вигляду для музичних фестивалів цього року. Вони повинні також підписатися на Urban Decay в Pinterest і підтвердити свій email -адреса за допомогою онлайн- форми.
Ця кампанія принесла Urban Decay майже 50 000 передплатників у Pinterest .
Twitter- кампанія Суперкубка від Esurance
Мільйони доларів були витрачені на ТБ -рекламу Суперкубка цього року , а Esurance вдалося стати однією з найбільш обговорюваних компаній в Америці .
Esurance запустила в ефір рекламу відразу після закінчення гри , щоб повідомити про лотерею з призовим фондом 1,5 млн $ . Щоб брати участь у конкурсі , користувачі повинні були робити твіти з тегами # EsuranceSave30 .
За даними Topsy , хештег був використаний більш 3,8 млн разів протягом останніх 30 днів , що вражає незалежно від вартості кампанії.
Конкурс Reiss в Pinterest
Reiss запропонував учасникам конкурсу винагороду в 1000 фунтів , якщо вони створять панель з назвою Reiss - Be Mine , використовуючи образ святого Валентина і принаймні 5 елементів з колекції весна-літо.
Потім вони повинні були написати про це в Twitter , щоб офіційно брати участь.
Швидкий пошук Pinterest показав , що було зроблено більше 100 непогано йдуть записів , хоча Reiss допустив помилку , не включивши в кампанію опцію збору даних.
За матеріалами: www.econsultancy.com