Ви тут: Головна Блог 8 вражаючих рекламних кампаній початку 2014

8 вражаючих рекламних кампаній початку 2014

Минуло всього 2 місяці з початку 2014 року, проте за цей час була створено декілька цікавих рекламних кампаній. Нижче представлені деякі з них .

Hibernot від LandRover

У січні LandRover запустив кампанію # Hibernot , яка була побудована навколо онлайн -центру для зимових поїздок , прогулянок і заходів по всій Великобританії.

рекламна кампанія, успішна, просування бренду

Сайт був запущений з більш ніж 80 підтримуваними компанією заходами , які проходять у Британії цієї зими , дозволяючи людям вийти і насолоджуватися цією «сірої і бажаною землею».

Відвідувачам сайту Hibernot , який створений з використанням адаптивного дизайну , пропонувалося приєднатися до заходів , які курирує LandRover . Для цього потрібно було розмістити фотографії своїх пригод на свіжому повітрі з хештегом # Hibernot .

Ця кампанія була соціальної за своєю суттю , але також підтримувалася і традиційними ЗМІ з ТВ-і кінореклама , що повідомляють про її запуск . Креативна ідея чудово вписується в концепцію бренду LandRover , що має непогані соціальні спільноти в Facebook ( 102000 передплатників ) і Twitter ( 77000 фоловерів ) .

Додаток Net- A- Porter

Раніше цього місяця Net- A- Porter анонсував запуск свого нового журналу , який претендував на те , щоб стати модною біблією і конкурувати з Vogue і Harper's Bazaar

рекламна кампанія, просування бренду, брендінг, портер, porter

Щоб допомогти в просуванні журналу , Net- A- Porter створив iOS -додаток , назване I Am Porter , яке збіглося з загальним захопленням сeлфі .

Додаток дозволило користувачам робити і завантажувати фотографії , додавати обкладинку і шапку Porter і перетворювати таким чином себе в зірку.

Потім користувачам пропонували ділитися своїми фото в Twitter і Instagram , і це виявилося досить успішним проектом.

За даними Topsy , було зроблено близько 2800 згадок про # IAMPORTER у зв'язку із запуском журналу .

Juventus # LoveJu

У ході кампанії , названої перший у світі соцмедіа постановкою , Juventus дав своїм фанатам взяти участь у « ритуалах » перед матчем.

Фанати європейських футбольних команд часто беруть участь в активних творчих постановках , переважно включають пісні і розмахування прапором.

Для гри проти Inter Milan 2 лютого фанати могли представити свої власні хореографічні ідеї через додаток в Facebook , створивши малюнок, який вболівальники на стадіоні будуть відтворювати за допомогою кольорових шматків картону.

Більше 3000 варіантів було представлено шістнадцятирічним хлопчиком з Парижа , який був потенційним переможцем.

Було більш 13500 твітів з хештегом # LoveJu , деякі з яких були відображені на великому екрані стадіону перед грою.

Загалом, це був інноваційний та захоплюючий спосіб нагородження зарубіжних шанувальників і залучення їх до участі в соцмедіа - активностях .

Life -O- Graph від Pedigree

Ця кампанія є яскравим прикладом того , як традиційні бренди пробують стати більш гнучкими.

Продукція Marston's Pedigree , ймовірно , не так широко поширена серед молодих покупців , при цьому компанія використовувала SMM- тренд і створила додаток для розшарювання відтворених старих фото .

реклама, бренд, pedigree

Додаток дозволило користувачам завантажувати зображення з їх телефону і потім відновлювати їх , щоб порівняти , як вони змінилися після часу. Цю кампанію частково надихнули два брата , що прославилися онлайн завдяки тому , що відтворили свої старі дитячі фотографії.

Ідея полягає в тому , що потім зображення можна расшарівать в Facebook і Twitter , а Marston роздасть призи кращим .

Це цікавий приклад , як компанії намагаються використовуватися можливості мемів для соціального маркетингу .

Кампанія Renault # UndressNewTwingo

Щоб посприяти запуску нової моделі Twingo , Renault організувала тизерну кампанію , яка повільно викривала зовнішній вигляд автомобіля , у міру того як люди робили твіти .

11 лютого Renault і We Are Social дражнили ЗМІ , оголосивши про передпоказі і закликаючи всіх взяти участь у ньому.

Потім в 17:00 13 лютого в прямому ефірі на undressnewtwingo.com було показано відео з новим Twingo , покритим камуфляжній наклейкою .

Експертам , аудиторії та широкої громадськості було запропоновано написати про це в Twitter , використовуючи хeштег # UndressNewTwingo .

Після кожних 100 твітів професійна танцювальна трупа здійснювала черговий « стриптиз » навколо Twingo , повільно відкриваючи новий дизайн автомобіля.

Було зафіксовано 45 000 відвідувань за кілька годин на undressnewtwingo.com . Більше 100 постів у блогах було опубліковано про кампанію , і протягом 1,5 години передпоказу було близько 4000 твітів. # UndressNewTwingo став дуже актуальною темою у Франції.

Конкурс Urban Decay в Pinterest

реклама, бренд, брендінг, pinterest, urban

Urban Decay в даний час проводить конкурс в Pinterest , учасникам якого пропонують виграти квитки на музичний фестиваль Coachella .

Для того щоб взяти участь , потрібно створити пінборд під назвою Electric Festival Style with UD , потім розмістити варіанти свого зовнішнього вигляду для музичних фестивалів цього року. Вони повинні також підписатися на Urban Decay в Pinterest і підтвердити свій email -адреса за допомогою онлайн- форми.

Ця кампанія принесла Urban Decay майже 50 000 передплатників у Pinterest .

Twitter- кампанія Суперкубка від Esurance

Мільйони доларів були витрачені на ТБ -рекламу Суперкубка цього року , а Esurance вдалося стати однією з найбільш обговорюваних компаній в Америці .

Esurance запустила в ефір рекламу відразу після закінчення гри , щоб повідомити про лотерею з призовим фондом 1,5 млн $ . Щоб брати участь у конкурсі , користувачі повинні були робити твіти з тегами # EsuranceSave30 .

За даними Topsy , хештег був використаний більш 3,8 млн разів протягом останніх 30 днів , що вражає незалежно від вартості кампанії.

Конкурс Reiss в Pinterest

Reiss запропонував учасникам конкурсу винагороду в 1000 фунтів , якщо вони створять панель з назвою Reiss - Be Mine , використовуючи образ святого Валентина і принаймні 5 елементів з колекції весна-літо.

Потім вони повинні були написати про це в Twitter , щоб офіційно брати участь.

Швидкий пошук Pinterest показав , що було зроблено більше 100 непогано йдуть записів , хоча Reiss допустив помилку , не включивши в кампанію опцію збору даних.

pinterest, reiss, рекламна кампанія, бренд, брендінг

За матеріалами: www.econsultancy.com 

Потрібен сайт? Хочеш знати ціну? Потрібен успішний бізнес?

Телефонуйте (097) 453-6535; (093) 200-7460 прямо зараз!

Маєте бажання працювати з нами

Відправте листа на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або зателефонуйте (097) 453-6535; (093) 200-7460