Контекстна реклама
Вартість контролю контекстної реклами.
Контекстна реклама в Яндекс Директ, Бігун, Google Adwords. Оптимізація сайту та просування в пошукових системах аж ніяк не єдині способи залучення клієнтів. Типово використання контекстної реклами за тим запитам, де оптимізація не дала очікуваного ефекту. Безумовними лідерами в цьому сегменті ринку є Яндекс.Директ, Бігун і ряд інших рекламних брокерів.
Перевага контекстної реклами:
- Можливість націлити по регіону, дня тижня і часу доби
- Даний вид реклами ненав'язливий
- Відвідувачі, які прийшли на сайт по рекламному оголошенню на 20-30% частіше стають клієнтами
- Можливість охопити сотні тематичних запитів
- Ефект від контекстної реклами видно відразу ж після підготовки і запуску рекламної кампанії.
Як доповнення і ще один спосіб можливе виготовлення банерів і організація банерної реклами з показом Ваших банерів на тисячах рекламних майданчиків. Сукупність усіх заходів крім значного зростання ефективності сайту дозволить збільшити впізнаваність бренду.
Контекстна реклама в Яндекс Директ, Бігун, Google Adwords
Контекстна реклама - це чудовий спосіб залучити до Вашого сайту увагу зацікавлених користувачів Інтернету. Її унікальність полягає саме в тому, що контекстна реклама не набридає своєю появою, а показується виключно тим, хто цікавиться її тематикою.
Здавалося б, контекстна реклама повинна мати якийсь складний механізм, що дозволяє визначити зацікавленість користувача, але все насправді набагато простіше. Невеликі і ненав'язливі рекламні оголошення виводяться окремим блоком на сторінці результатів пошуку в Яндекс і Google, або розміщуються на популярних тематичних сайтах - наприклад, у блогах. Контекстна реклама безпосередньо залежить від пошукових запитів користувача і тому виключає всяку можливість нав'язливості й небажаність. Грамотно складені рекламні тексти миттєво притягують погляд і змушують клікнути по посиланню з найчистішого інтересу. Навіть якщо сучасні рекламні технології скоро зміняться новими ідеями, контекстна реклама навряд чи зникне: її переваги і універсальність очевидні навіть для неспеціалістів. В даний час комерційними «гігантами» контекстної реклами залишаються Яндекс, Google і Рамблер.
Всі вони діють за загальним принципом: оплата проводиться за кожен клік (тобто за кожного відвідувача). Такий принцип виключає нецільової витрати бюджету і дозволяє зберігати фінансову рівновагу - до тих пір, поки доходи не стануть значно перевищувати витрати. Адже контекстна реклама, як і більш традиційні види просування бізнесу, націлена на отримання прибутку, а плата за просту «оренду» місця для оголошення на тематичних майданчиках або в пошукових системах як мінімум в половині випадків не виправдала б «ренти».
Контекстна реклама здатна навіть вигідно вплинути на імідж Вашої компанії. Ретельно продумані рекламні оголошення формують у користувача Інтернету хороші враження та доброзичливе ставлення ще до знайомства з рекламованим проектом. Саме ця властивість, якою володіє, мабуть, тільки контекстна реклама, дозволяє залучити нових відвідувачів з тематичних майданчиків та блогів навіть у тому випадку, якщо їхні інтереси не зовсім збігаються з тематикою оголошення. Хороші тексти привертають увагу миттєво, тому за ними потрібно звертатися до досвідчених виконавців.
Контекстна реклама - один з кращих засобів розкрутки, і тому вона не тільки входить в комплексну послугу по просуванню сайтів, але і підлягає замовленням як самостійна послуга. Контекстна реклама, складена та розміщена студією HDesign, подарує Вашим проектам успіх і знаменитість: залучаючи тільки тих, хто зацікавлений у Вашій компанії, контекстна реклама виключає нав'язливість.
Стукдія Hdesign розмістить для Вас оголошення контекстної реклами і в пошукових системах, і на тематичних майданчиках, максимально відповідних напряму Вашої компанії.