Яндекс: Персональна видача
Пошукова система Яндекс обіцяла зробити всім своїм користувачам Персоналізовану видачу результатів пошуку ще в 2011 році. І хоча різна видача для різних користувачів час від часу вже була помітна і раніше (а для пошукових підказок персоналізація працює на реальному пошуку ), за фактом тільки 12 грудня 2012 року, в дату 12-12-12 , Яндекс запустив нову " пошукову платформу " під назвою "Калінінград" , в якій персональна видача для кожного користувача була реалізована в повному обсязі.
Онлайн-продаж: продукти. Особливості ведення бізнесу в Інтернеті
Останній матюкав із серії статей про особливості онлайн -торгівлі . У цьому матеріалі автор, розповість про продаж продуктів в мережі Інтернет.
У торгівлі продуктами важливо знайти незайняту нішу і сформувати найбільш цікава пропозиція .
Дрібні покупки люди звикли здійснювати в магазинах біля дому , а великі - в гіпермаркетах.
Тому , щоб розвивати продуктовий бізнес в інтернеті , вам , швидше за все , буде потрібно створити магазин із специфічним асортиментом або дуже великою кількістю позицій конкретного товару. Зараз проходить мода на глобалізацію , і переваги схиляються до спеціалізованих магазинах. Вирішальне значення набуває глибина асортименту .
Основні точки зростання
Особливість торгівлі продуктами в тому , що ви практично завжди працюєте в певному районі , завдяки чому можна давати обмежену рекламу і формувати базу постійних клієнтів.
Зараз все більш популярним стає здоровий спосіб життя , попит на натуральні та фермерські продукти незмінно зростає.
Пріоритетна схема роботи
Велика частина продовольчих онлайн- магазинів працює як служба доставки з вже існуючої оффлайн- точки . Для роботи потрібна розвинена інфраструктура і майже неможливо створити успішний інтернет -магазин , не маючи оффлайн- магазину.
Онлайн-продаж: сувенірної продукції
Онлайн-продаж: сувенірної продукції, або продажа сувенірів та подарунків за допомогою Інтернет магазину
Серія статей про особливості онлайн -торгівлі в інтернет магазині. У цьому матеріалі, розповідь про продаж сувенірної продукції в мережі.
Онлайн-торгівля: продаж меблів
Продовжуємо серію статей про особливості онлайн -торгівлі . У цьому матеріалі, - чому не пов'язаним з оффлайн- продажами меблів підприємцям , не варто відкривати свій онлайн-магазин.
Меблі і предмети інтер'єру - один з найбільш зростаючих сегментів в усьому світі. Це не наситишся ще ніша , вона тільки зростає.
SEO-оптимізація: Зміна навігації і перенаправлення посилань MySQL запит
Виправлення помилок на сайті, виявлених вебмастром від google, а також помилок від Яндекс робота, дуже важливе завдання для оптимізації сайту, чим менше помилок, тим кращий траст в пошукових систем до сайту, а це покращує його позиції в пошуковій видачі. Тому слідкувати за виявленими помилками дуже важливо. В своїй роботі часто використовую cms joomla, в ній є плагін котрий стежить за знайденими помилками на сайті та вносить їх до бази даних (переглянути їх можна в Менеджері Перенаправлень відповідного сайту) якщо плагін Перенаправлення посилань увімкнений, тоді там будуть помилки, які виникали на сайті: 404, 500-503. Їх всі завжди потрібно виправляти.
Онлайн-продаж: одяг і взуття. Інтернет-магазини нюанси.
Серія статей про особливості онлайн -торгівлі.
На даний момент « clothing » - одна з найбільш зростаючих ніш , найбільше в останні роки відкривається саме магазинів одягу. Це відбувається тому , що одяг :
- товар , на відміну від побутової техніки, що не стандартизований , тут не може бути об'єктивної оцінки та вибору за параметрами;
- товар першої необхідності ;
- товар , орієнтований в першу чергу на жіночу аудиторію , яка набагато більше чоловіків схильна до покупок в інтернеті .
Seo-оптимізація: Створення карти сайту. Xmap
Однією з важливих складових будь-якого сайту є його карта - карта сайту. Вона не тільки дозволяє відвідувачам краще орієнтуватися на сайті , а й допомагає пошуковим системам швидше і якісніше індексувати його . Про те , що таке карта сайту, як її створити і використовувати , буде розказано в цій статті.