Навіщо вебмастера і блогери обмінюються посиланнями
Як відомо, досить ефективним способом розкрутки свого сайту і залучення на нього нової цільової аудиторії є обмін посиланнями. Існує кілька причин, через які власники сайтів обмінюються посиланнями. Розглянемо основні з них:
- Обмін відвідувачами між дружніми сайтами. За посиланнями на ваш сайт може прийти чимало клієнтів, потенційних передплатників або за кліком з контекстної реклами і банерів. Але для того, щоб до вас заходило більше відвідувачів з розміщених по обміну посилань, дуже бажано обмінюватися ними з сайтами, які схожі за тематикою з вашим сайтом, тоді ефективність обміну буде вищою.
- Поліпшення позицій по низькочастотним і середньочастотним запитам. Навіть грамотна внутрішня перелінковка між сторінками одного сайту може вивести сайт в топ-5 по низькочастотних запитах. Тому обмін з іншим сайтом добре впливає на місце вашого сайту в результатах пошуку. Досить вибрати вірні низкочастотні запити для анкорів посилань, які ви будете розміщувати за умовами обміну постовими або посиланнями.
- Збільшується індекс цитування (ІЦ та тІЦ). Величина індексу цитування визначається за кількістю і якістю розміщених в мережі посилань. Варто сказати, що чим вище ІЦ сайту, тим авторитетніший він в «очах» пошукової системи, а отже і при ранжируванні сайтів, він буде набагато вище. Хоча залежність між величиною тІЦ і позицією в результатах пошуку і не пряма, вона є вагомим параметром при ранжируванні. Нерідко сайти з нульовими показниками цитованості можуть бути вище розкручених проектів, особливо по низькочастотних запитах.
Звісно, що краще всього обмінюватися з сайтами, які прямо або побічно пов'язані з тематикою вашого ресурсу. Наприклад, якщо ваш сайт пропонує відвідувачам замовити розробку сайту, то добре б обмінюватися посиланнями з сайтами та блогами про Сайтобудування, розкручування сайтів, монетизації блогів, сайтами веб-студій, дизайнерами-фрілансерами, і т.п. Однак обмін лінками з сайтами бізнес-тематики теж принесе зростання тІЦ, особливо, якщо вихідних посилань у вашого партнера не так уже й багато. Також на ваш сайт зможуть прийти вже зацікавлені платоспроможні (нехай і не зовсім цільові) відвідувачі, а отже, можливі клієнти.
Як уже говорилося, найкраще обмінюватися з авторитетними і відвідуваними сайтами, але на початковому етапі це не завжди можливо. Чим відвідує ваш ресурс, чим вище його тИЦ і PR, тим більше охочих буде обмінюватися з вами посиланнями.
4. Похвалитися друзями. У власника сайту є бажання показати користувачам інтернету, з ким його сайт співпрацює або дружить. Обмін може відбуватися як між особистими сайтами, так і ресурсами різних компаній. Саме тому, вигідно обмінюватися з більш престижними і великими порталами, адже посилання на респектабельний ресурс зможе підвищити і ваш імідж. Також і ваше посилання на добре зарекомендуваному ресурсі збільшить упевненість в тому, що ваш сайт теж заслуговує довіри.
Говорячи про сторінки розміщення, найкраще щоб ваше посилання стояло на головних сторінках сайтів, з якими ви проводите обмін, але це вже як домовитеся. Необхідно прослідкувати, щоб ваше посилання не було поставлено десь у величезній купі посилань, та до того різної тематики - такий обмін для вас буде тільки мінусом. Обмінюючись посиланнями з лінкопомийки ви тим самим потенційно знижуєте авторитетність (траст) свого сайту, що може привести не тільки до зниження позицій, тИЦ і PR, але і привести до бану сайту пошуковими системами, якщо у вас і без цього сапа-гріхів достатньо.
На сьогоднішній день, обмін посиланнями - це досить ефективний спосіб залучення цільових відвідувачів і підвищення індексу цитування. Він практично не має альтернатив (якщо не враховувати кроспостінг і написання гостьових постів) для початківців вебмайстрів, які не хочуть вкладати гроші в розкрутку свого стартапу, вважаючи за краще вкладати час і вміння. А, як відомо, відвідуваний та ще з великим ІЦ сайт - неодмінно принесе добрі результати і доходи від своєї діяльності.