Онлайн-продаж: продукти. Особливості ведення бізнесу в Інтернеті
Останній матюкав із серії статей про особливості онлайн -торгівлі . У цьому матеріалі автор, розповість про продаж продуктів в мережі Інтернет.
У торгівлі продуктами важливо знайти незайняту нішу і сформувати найбільш цікава пропозиція .
Дрібні покупки люди звикли здійснювати в магазинах біля дому , а великі - в гіпермаркетах.
Тому , щоб розвивати продуктовий бізнес в інтернеті , вам , швидше за все , буде потрібно створити магазин із специфічним асортиментом або дуже великою кількістю позицій конкретного товару. Зараз проходить мода на глобалізацію , і переваги схиляються до спеціалізованих магазинах. Вирішальне значення набуває глибина асортименту .
Основні точки зростання
Особливість торгівлі продуктами в тому , що ви практично завжди працюєте в певному районі , завдяки чому можна давати обмежену рекламу і формувати базу постійних клієнтів.
Зараз все більш популярним стає здоровий спосіб життя , попит на натуральні та фермерські продукти незмінно зростає.
Пріоритетна схема роботи
Велика частина продовольчих онлайн- магазинів працює як служба доставки з вже існуючої оффлайн- точки . Для роботи потрібна розвинена інфраструктура і майже неможливо створити успішний інтернет -магазин , не маючи оффлайн- магазину.