Онлайн-торгівля: продаж меблів
Продовжуємо серію статей про особливості онлайн -торгівлі . У цьому матеріалі, - чому не пов'язаним з оффлайн- продажами меблів підприємцям , не варто відкривати свій онлайн-магазин.
Меблі і предмети інтер'єру - один з найбільш зростаючих сегментів в усьому світі. Це не наситишся ще ніша , вона тільки зростає.
Основними вашими конкурентами будуть :
- IKEA ;
- Великі оффлайн- магазини , які є в будь-якому місті .
Але головною проблемою для виходять на меблевий ринок стають зазвичай не конкуренти , а виробники. Досвід показує , що саме виробники меблів не чуйні до попиту . Ринок тут дуже консервативний , виробники зазвичай вважають , що оффлайн -продажу найбільш ефективні, і не цікавляться новими способами просування.
У цій ніші є перспективи, пов'язані з підвищенням рівня сервісу. Людям при покупці меблів зазвичай дуже важлива швидкість . Якщо ви запропонуєте швидку доставку , то попит на ваш товар буде високим.
Пріоритетна схема роботи
При роботі з меблями все стикаються з такою трудністю : моделей і варіантів оббивок і покриттів дуже велика кількість. Тому тримати товар на своїх складах не вигідно - занадто великий повинен бути вибір. На складі варто зберігати тільки дешеві і користуються стабільним попитом невеликі товари .
Тому , як правило , в цій галузі дуже розвинена система дропшіпінга . Власник магазину отримує замовлення і передає їх виробнику , який сам займається доставкою , установкою і приймає оплату , а магазин отримує відсотки .
Я б не радив цей бізнес починаючим підприємцям , які не знають механізмів продажу меблів. Якщо ви виберете цей напрямок , вам буде потрібно досить велика оффлайн- інфраструктура (склад , автомобільний парк ) і штатні бригади збирачів. Також потрібно пам'ятати , що процес продажу дуже довгий (від 2 до 4 тижнів) , оскільки меблі ніколи не є спонтанною покупкою . Інтернет -магазин меблів є швидше вітриною і місцем прийому заявок , але основні продажі здійснює менеджер по телефону. Цей фахівець повинен дуже добре розбиратися в специфіці продукції .
Крім того , не забувайте , що вам потрібно досить багато оборотних коштів , оскільки ви повинні платити вперед. Будуть потрібні великі початкові інвестиції .
Серед зростаючих сегментів хотілося б особливо виділити елементи інтер'єру та будівельні матеріали. Робота з цими товарами в найближчі роки повинна стати дуже перспективною.