Онлайн-продаж: одяг і взуття. Інтернет-магазини нюанси.
Серія статей про особливості онлайн -торгівлі.
На даний момент « clothing » - одна з найбільш зростаючих ніш , найбільше в останні роки відкривається саме магазинів одягу. Це відбувається тому , що одяг :
- товар , на відміну від побутової техніки, що не стандартизований , тут не може бути об'єктивної оцінки та вибору за параметрами;
- товар першої необхідності ;
- товар , орієнтований в першу чергу на жіночу аудиторію , яка набагато більше чоловіків схильна до покупок в інтернеті .
Існує величезна кількість брендів і напрямків роботи , тому вибрати напрямок , сегментувати ринок і знайти незайняту нішу поки досить легко . Мережеві магазини намагаються представити якомога більше марок , але через це не можуть запропонувати гідний вибір в кожній конкретній категорії .
Основні точки зростання
- Робота в спеціалізованій ніші
- Робота з конкретним брендом , який можна представити глибше , ніж він зараз представлений на ринку
Конкуренція тут не надто відчутна. Навпаки , саме завдяки наявності федеральних магазинів , які співпрацюють з великими брендами , маленькі точки стають все популярнішими , оскільки можуть запропонувати більш оригінальний асортимент .
Існує багато виробників , які не можуть дозволити собі власне представництво . Часто їх продукція користується великим попитом , але бажаючі її придбати стикаються зі складнощами .
Великим попитом зараз починає користуватися одяг для людей , які сповідують конкретну релігію (наприклад , для мусульман або індусів) . Також , з слабо представлених на ринку , можна особливо виділити товари для повних людей.
Реклама
Можливості реклами залежать від того , яку нішу ви обираєте для розвитку.
Якщо ви плануєте продавати один або кілька конкретних брендів , то і просувати магазин потрібно саме з їх допомогою , оскільки при пошуку одягу людина зазвичай конкретизує запит. Магазини, що працюють з певними марками , зазвичай націлені на прихильників саме цього виробника , тому реклама обходиться їм недорого.
Саме при роботі з одягом і взуттям ефективні механіки лояльності:
- знижкові програми ;
- direct mail .
Важливо пам'ятати , що людям можна і потрібно про себе періодично нагадувати. Наприклад , при роботі з дитячим одягом має сенс відслідковувати покупки і пропонувати покупцеві новий товар по мірі росту дитини. Персоналізоване пропозицію нескладно організувати , і воно дійсно ефективно . Крім того , роблячи спочатку значну націнку , можна дозволити собі надавати знижки більше 50%.
Інтернет- розсилка представляє собою трансляцію механізмів торгівлі по каталогах в інтернеті . Часу на неї витрачається мало , а конверсія дуже висока.
Пріоритетна схема роботи
Одяг та взуття повинна зберігатися на складі , щоб людина могла на місці поміряти і зробити вибір.
Для великих замовників кур'єрські служби надають комплексні послуги: доставку , примірку у клієнта , зберігання і комплектування замовлень. Ви можете відправити такої компанії замовлення , вони самі сформують його у себе на складі , упакують і доставлять споживачеві . Але маленьким компаніям набагато вигідніше робити це самим.