Онлайн-продаж: сувенірної продукції
Онлайн-продаж: сувенірної продукції, або продажа сувенірів та подарунків за допомогою Інтернет магазину
Серія статей про особливості онлайн -торгівлі в інтернет магазині. У цьому матеріалі, розповідь про продаж сувенірної продукції в мережі.
Питання «Що подарувати?» - Один з найскладніших. І треба тільки запропонувати покупцеві оригінальну відповідь на нього. Завдяки розвитку безлічі напрямків прямих конкурентів тут майже немає.
На цьому ринку існує дуже велика кількість спеціалізованих напрямків . Найбільш популярні зараз :
- аксесуари для телефонів
- авторські подарунки
Регіональний ринок дуже великий , а оффлайн- магазинів з цікавими сувенірами мало. Але важливо зробити максимально дешеву і зручну доставку , оскільки середній чек зазвичай не високий і доставка , що стоїть в половину ціни товару , не користуватиметься популярністю.
Реклама
Просувайте свій товар на спеціалізованих онлайн-майданчиках ( форумах, сайтах, соціальних мережах). Цільова аудиторія зазвичай сегментована, тому визначити її переваги і виробити найбільш ефективну схему роботи не складно.
Багато магазинів подарунків і аксесуарів починали в соціальних мережах, де сильно розвинений інструмент репоста . Це дуже ефективний спосіб просування за допомогою подібних сайтів. Репост в дуже великому співтоваристві коштує 2 000-4 500 руб. , Але якщо аудиторія цієї спільноти близько 500 000 чоловік , а націнка на товар 400 % , то витрати окупляться швидко.
Пріоритетна схема роботи
Як правило , продукція зберігається на власному складі , оскільки товар не габаритний . Вигідніше тримати в штаті кур'єра , який зможе здійснювати найдорожчі і термінові замовлення . Подарунки людям зазвичай потрібні прямо зараз . Особливо це стосується подарунків для жінок. Згідно досвіду , подарунки до 23 лютого потрібно починати рекламувати за місяць , оскільки вони купуються заздалегідь. Подарунки ж до 8 березня рекламувати раніше , ніж за тиждень , немає сенсу. Найбільший попит на них 7 березня.