Просування сайтів в Яндекс. Скасування посилань для комерційних запитів
12 березня відбулося давно очікувана подія: Яндекс відключив облік посилань в ранжуванні комерційних запитів по ряду тематик . На конференції «Тиждень Байнета» у прямому ефірі Олександр Садовський, керівник відділу веб-пошуку Яндекса, розповів про новий алгоритм.
Нове ранжування буде діяти, поки що тільки в Московському регіоні. Зміна алгоритму відбулась в наступних тематиках:
- Електроніка та побутова техніка
- Одяг та аксесуари
- Нерухомість
- Краса і здоров'я
- Туризм і відпочинок
- Юридичні послуги
- Розробка сайтів і просування
В інших регіонах і тематиках, а також для інформаційних запитів ранжирування посилань буде працювати як і раніше.
Яндекс ці зміни анонсував ще в грудні минулого року.
Як ми неодноразово відзначали на різних заходах і вебінарах, ми очікуємо, що негативних наслідків для сайтів наших клієнтів у зв'язку з відміною посилань не буде. Ми не використовували посилальну вагу, як основний фактор просування сайту
Простановка посилань давно не є пріоритетним напрямом робіт з просування в HDesign, оскільки їх вплив на ранжирування останнім часом планомірно знижувався. Ми приділяємо велику увагу технічній оптимізації, наповнення сайту корисним і релевантним контентом, корисними функціональними елементами, а також поліпшення юзабіліті ресурсу замовника. Тому впевнені: сайти наших клієнтів збережуть високі позиції в ТОПі.
Проте, оскільки подія зміни алгоритму досить значна, окремі випадки просідання позицій по деяких запитах все ж не виключені.
Зараз ми уважно стежимо за змінами у видачі Яндекса по Москві і Московській області. Ретельно обробляємо всю інформацію, що надходить і вже найближчим часом надамо оцінку змінам, і, в разі необхідності, скоректуємо стратегію просування сайтів наших замовників.