Яндекс запустив сайт, присвячений Олімпійським іграм у Сочі
Команда розробників Яндекса оголосила про запуск інформаційної інтернет-майданчики «Зимові Ігри - 2014», присвяченої ХХII Олімпійських зимових ігор 2014 в Сочі.
На сайті представлені докладні відомості про змагання: розклад ігор і трансляцій, розповідь про кожен вид змагань і претендентах на медалі, турнірні таблиці, свіжі репортажі , фотографії та інша актуальна інформація, яка може знадобитися вболівальнику. Чимало уваги в проекті приділено докладним анонсів кожного змагання: чому його варто дивитися, за кого вболівати, і хто головні конкуренти російських спортсменів.
«Це не перший наш спортивний проект. Ми готуємо такі сайти до всіх великих змагань, оскільки вони цікаві великій кількості людей. Яндекс розповідав і про Євро - 2012, і про літній Олімпіаді в Лондоні. Зрозуміло, ми не могли обійти увагою Ігри в Сочі , які чекає вся країна. Нинішній проект відрізняється від попередніх і за масштабом , і по контенту. Він побудований таким чином , щоб усім людям, навіть тим , хто зовсім не розбирається в спорті, було цікаво стежити за подіями в Сочі », - прокоментував запуск онлайн- майданчики Андрій Усенко , керівник спортивних проектів Яндекса.
Раніше, нагадаємо, Яндекс.Карти поповнилися новими панорамами олімпійських об'єктів в Сочі. Тепер , активувавши шар «Панорами », користувачі картографічного сервісу можуть не виходячи з дому прогулятися вулицями курорту і дізнатися в подробицях , як виглядає Олімпійська площа, гірськолижний кластер «Роза Хутір» , комплекс « Лаура » , стадіон « Шайба» та інші об'єкти. Багато спортивні споруди зняті не тільки зовні , але і всередині , що дозволяє здійснювати віртуальні прогулянки по вестибюлям і трибунам спорткомплексів .
XXII Олімпійські зимові ігри в Сочі пройдуть 7-23 лютого 2014 . У них візьмуть участь 6000 спортсменів і членів команд з 85 країн . 98 комплектів нагород будуть розіграні в 7 Олімпійських видах спорту. На Іграх- 2014 будуть працювати 25 тисяч волонтерів і близько 13 тисяч акредитованих представників преси , телерадіомовників та фотографів. Близько трьох мільярдів телеглядачів спостерігатимуть за ходом спортивних заходів по всьому світу.