to do лист з аналізу SEO оптимізації сайту
Повний список складу робіт котрі повинен проробити SEO спеціаліст (сеошник) з вашим сайтом.
Склад робіт, над сайтом.
1. Внутрішня оптимізація і просування сайту.
1.1. Підбір ключових слів.
1.1.1. Підбір найбільш підходящих ключових слів, які відповідають тематиці, а також станом конкурентоспроможності сайту.
1.1.2. Аналіз частотності та ефективності запитів.
1.2. Роботи над текстами сайту.
1.2.1. Вибір сторінок сайту для просування і розподіл між ними ключових слів.
1.2.2. Аналіз сайту, а також Сайтів-конкурентів з метою визначення оптимальної кількості просуваються запитів на сторінці.
1.2.3. Підготовка завдання копірайтеру для переробки або написання нових текстів.
1.2.4. Підготовка текстів для просуваються сторінок.
1.2.5. Підготовка рекомендацій з текстами для просуваються сторінок.
1.3. Аналіз і реалізація рекомендацій щодо зміни внутрішньої структури сайту.
1.3.1. Аналіз внутрішньої структури сайту
1.3.2. Рекомендації по переробці структури сайту.
1.3.3. Рекомендації щодо створення домен 3-його рівня.
1.3.4. Зміна внутрішньої структури сайту (на підставі узгоджених із Замовником рекомендацій).
1.4. Підготовка та реалізація рекомендацій для сторінок сайту.
1.4.1. Рекомендації з використання в тегах і мета-тегах ключових запитів.
1.4.2. Розробка рекомендацій по видаленню з сайту пошукового спаму.
1.4.3. Рекомендації з перекладу просуваються сторінок на веб-адреси, зручні для сприйняття людиною і пошуковими системами.
1.4.4. Реалізація узгоджених з Замовником рекомендацій.
1.5. Підготовка та реалізація рекомендацій з технічної оптимізації сайту.
1.5.1. Аналіз стану домену.
1.5.2. Аналіз файлу robots.txt.
1.5.3. Аналіз карт сайту.
1.5.4. Аналіз HTML-коду і коректності форматування контенту.
1.5.5. Аналіз внутрішніх посилань на Сайті, пошук та аналіз попереджень, зауважень і помилок в панелі веб-майстра.
1.5.6. Аналіз сторінок з помилками.
1.5.7. Перевірка коректності відгуку сервера при помилках.
1.5.8. Перевірка коректності обробки віддалених сторінок.
1.5.9. Аналіз вразливості сайту.
1.5.10. Перевірка значення швидкості завантаження сторінок.
1.5.11. Тестування крос-браузерні.
1.5.12. Перевірка відгуку заголовка сервера.
1.5.13. Перевірка HTML-коду на валідацію.
1.5.14. Аналіз URL-ів сайту на відсутність ID-сесій.
1.5.15. Перевірка роботи форм зворотного зв'язку, форм замовлення.
1.5.16. Аналіз доступності та структурованості інформації на Сайті (для Сайтів з числом сторінок від 200).
1.5.17. Аналіз на наявність дублів сторінок усередині сайту.
1.5.18. Аналіз на наявність в індексі результатів пошуку по Сайту.
1.5.19. Перевірка на відсутність хмари тегів (або іншого виду перерахування ключових слів в будь-якій частині сторінки).
1.5.20. Аналіз на наявність скролінгу на Сайті.
1.5.21. Аналіз на наявність посилань на різного роду сортування продукції.
1.5.22. Аналіз на наявність внутрішніх дорвеїв.
1.5.23. Перевірка на наявність дубльованого текстового меню, якщо основне створено на флеш або Java Script.
1.5.24. Перевірка на наявність великих текстових ділянок, закритих в <noindex>.
1.5.25. Перевірка на наявність прихованого тексту.
1.5.26. Перевірка на відсутність реклами виду popunder або clickunder.
1.5.27. Перевірка коректності переходу по внутрішнім сторінкам сайту - перехід має здійснюватися на коректне дзеркало сайту, без редиректів.
1.5.28. Перевірка на відсутність посилань на сторінки з перенаправленням.
1.5.29. Аналіз на наявність «битих» посилань на Сайті.
1.5.30. Реєстрація сайту в панелі вебмастера Яндекс.
1.5.31. Реєстрація сайту в панелі вебмастера Google.
1.5.32. Перевірка на наявність на Сайті сервісів статистики LiveInternet, Яндекс, Google Analytics і установка сервісів за їх відсутності.
1.5.33. Перевірка наявності закриття від індексації атрибутом Nofollow лічильників статистики, що містять посилання на сервіс статистики.
1.5.34. Перевірка на наявність сторінки «Контакти».
1.5.35. Перевірка на наявність точного фактичної адреси організації (з індексом).
1.5.36. Перевірка контактного номера телефону на наявність коду міста.
1.5.37. Перевірка контактного електронній пошті на укладення в тег <a href=mailto:...>.
1.5.38. Перевірка на розмітку контактів в стандарті schema.org.
1.5.39. Перевірка на наявність інтерактивної або докладної статичної карти проїзду.
1.5.40. Перевірка на наявність сторінки «Про компанії».
1.5.41. Перевірка на наявність реквізитів компанії: Юридична назва.
1.5.42. Перевірка на наявність реквізитів компанії: ІПН, ОГРН.
1.5.43. Перевірка на наявність точного фактичної адреси організації (з індексом).
1.5.44. Перевірка на наявність розмітки зображень в стандарті schema.org.
1.5.45. Перевірка на коректність налаштування лічильників статистики.
1.5.46. Підготовка та реалізація рекомендацій з технічної оптимізації сайту.
1.6. Додавання сайту в Яндекс Каталог (при його відсутності в Яндекс Каталозі).
1.6.1. Аналіз сайту на відповідність його основним вимогам, що пред'являються до сайтів, розміщених в Яндекс Каталозі.
1.6.2. Підготовка та реалізація рекомендацій щодо необхідних змін на Сайті на підставі аналізу.
1.6.3. Підготовка коректного заголовка і опису сайту для Яндекс Каталогу.
1.6.4. Подача заявки на розміщення сайту в Яндекс Каталозі.
1.7. Аналіз текстового і графічного контенту на унікальність і підготовка рекомендацій по унікалізації контенту.
1.8. Підготовка та надання щомісячних звітів з перерахуванням вироблених робіт по просуванню сайту.
1.9. Аудит внутрішньої оптимізації, підготовка рекомендацій щодо додаткових змін на Сайті.
1.10. Аналіз ситуації та коригування стратегії просування.
1.11. Аналіз даних панелі Яндекс.Вебмастер і Google.Вебмастер.
1.12. Переговори зі службою технічної підтримки Яндекса для вирішення спірних ситуацій.
1.13. Аналіз відвідуваності ресурсу в різних зрізах (кількість відвідувачів, джерела трафіку, відсоток відмов і т.д.)
2. Зовнішня оптимізація і просування сайту:
2.1. Аналіз посилальної структури сайту, який просувається і основних Сайтів-конкурентів.
2.1.1. Аналіз якості посилальної маси
2.1.2. Аналіз текстів вхідних посилань
2.1.3. Аналіз посилальної маси на предмет тематичної близькості до тематики сайту.
2.1.4. Аналіз «вагомості» посилальної маси.
2.1.5. Реалізація комплексу заходів щодо погашення негативного впливу поганих посилань на просуваємо Сайт, якщо такі виявлені в ході аналізу.
2.2. Розробка стратегії «посилального» просування сайту.
2.2.1. Визначення обсягу посилальної маси, яка буде вести на ту чи іншу сторінку сайту в відповідності з питомою вагою запитів, а також проведеним аналізом посилальної структури сайту та Сайтів-конкурентів.
2.2.2. Формування «анкор» - аркуша (текстів посилань) відповідно до розподілу запитів на сторінках сайту, а також на підставі аналізу посилальної структури сайту та Сайтів-конкурентів і вимогами пошукових систем.
2.2.3. Розробка і реалізація стратегії підняття PR (віц) у сторінок сайту, який просувається (з пріоритетом на просувні сторінки).
2.2.4. Розробка і реалізація стратегії швидкості нарощування посилальної маси.
2.3. Реєстрація сайту у відкритих інтернет-каталогах, а також інтернет-каталогах компанії.
2.3.1. Формування списку каталогів для реєстрації.
2.3.2. Формування описів для сайту.
2.3.3. Проведення реєстрації в каталогах.
2.3.4. Складання звіту про реєстрацію.
2.4. Купівля посилань з обраних майданчиків-донорів.
2.4.1. Формування списку обраних робочих площадок-донорів, передавальних посилальний вагу.
2.4.2. Формування текстів посилань.
2.4.3. Купівля посилань на обраних майданчиках-донорах.
2.4.4. Складання звіту.
2.5. Моніторинг працездатності посилань.
2.6. Моніторинг якості посилальної маси.
2.8. Моніторинг оптимального співвідношення текстів вхідних посилань.
3. Прив'язка сайту до продвигаемому регіону.
3.1. Аналіз контактної інформації Замовника, зазначеної на Сайті.
3.1.1. Перевірка на наявність організації в Яндекс.Справочніке (Ваша організація на Яндексі).
3.1.2. Перевірка наявності на Сайті унікального докладного поштової адреси з індексом, унікальних контактних телефонів та факсу.
3.2. Перевірка вказівки регіону просування сайту.
3.2.1. У контактної інформації на Сайті.
3.2.2. В Яндекс Каталозі.
3.2.3. У Яндекс.Справочніке.
3.2.4. В панелі вебмастера.
3.3. Прив'язка сайту до продвигаемому регіону.
3.3.1. Розміщення адреси та стаціонарного телефону в просувається регіоні на сторінці «Контакти» (у разі його відсутності).
3.3.2. Вказівка просувного регіону в панеле вебмастерів.
3.3.3. Зміна контактної інформації в Яндекс Довіднику.
3.3.4. Створення регіональних піддоменів.