Просування веб-ресурсу в соціальних мережах "за та проти".
SMO-просування ресурсу. Чому? Навіщо? Може не треба?! Або ж по іншому Просування веб-ресурсу в соціальних мережах "за та проти".
Зараз лише лінивий не користується соц мережею. Всі там є, якщо не в одній так в іншій (twitter, facebook, vkontakte, odnoklassniki, likedin і т.д.). А тому приведемо 10 причин чому саме потрібно просуватись в соціальних мережах не лише блогам, але й корпоративним сайтам, сайтам-візиткам.
- Соціальні мережі дають хороший трафік. Багато вебмайстрів і розробників сайтів не так активно користуються соціальними мережами, але там «живе» величезна аудиторія потенційних клієнтів, які постійно шукають щось нове, - інформацію, речі, послуги. При правильному підході і грамотному позиціонуванні, оформленні вашої групи Вконтакте, Twitter, Facebook або G+ присутність в соцмережах дозволить наростити відвідуваність сайту будь-якої тематики. (для прикладу правильно зіставлене повідомлення в группі з 500 людей приводить по посиланню на веб-ресурс до 100 людей за 15 перших хвилин після опублікування повідомлення в соц мережі).
- Наявність групи або сторінки компанії підвищує впізнаваність логотипу або торгової марки. Масована PR-кампанія в соціальних мережах точно обійдеться дешевше телереклами, закупівля банерних і тизерних показів на популярних тематичних порталах, а іміджевий ефект від неї збережеться набагато довше. Цікавий унікальний контент (наприклад, вірусне рекламне відео) буде поширюватися «саме по собі» від користувача до користувача.
- Знижується залежність від пошукових систем. У випадку з традиційним seo-просуванням потік відвідувачів залежить від обраного методу розкручування сайту, особливостей поточного алгоритму ранжирування і безлічі інших чинників, які не піддаються обліку і прогнозування. Google і Яндекс в будь-який момент можуть істотно знизити позиції вашого сайту в пошуковій видачі по потрібним ключовим запитам (або зовсім «забанити» його), тим самим позбавивши компанію потенційних клієнтів. Оскільки трафік з соцмереж ніяк не пов'язаний з позиціями сайту в пошуку, він дозволяє знизити залежність компанії від некомпетентного сео-спеціаліста або «примх» пошукових алгоритмів.
- Розширюється охоплення цільової аудиторії. Більше половини ваших потенційних клієнтів або читачів «мешкають» не там, де ви їх шукаєте. Зовсім не обов'язково, що ваш новий замовник поставить в пошуку саме той запит, по якому ви знаходитеся в Топ-3 вашого улюбленого пошуковика. Цілком можливо, що він буде шукати ваші послуги в Однокласниках, які ви терпіти не можете. Чи варто боротися за такого «несвідомого» клієнта - вирішувати тільки вам, але все більше користувачів інформацію шукають лише в соц мережах.
- Підвищується лояльність потенційних покупців. Всілякі лічильники «лайків», «сердечок» і «плюсиків» в очах нового відвідувача сайту є більш важливим показником, ніж звичний для вебмайстрів тИЦ, PR, наявність в авторитетних каталогах домену. Логіка проста: якщо сайт подобається великій кількості людей, значить, його не варто закривати відразу ж і тут можна знайти цікаву корисну інформацію. Або хоча б спробувати це зробити.
- Ще один спосіб зворотнього зв'язку з відвідувачами. Встановити віджети коментарів Facebook або Вконтакте вкрай бажано практично для будь-якого сайту, особливо, якщо на ньому немає іншої можливості обговорення та контакту з власником ресурсу. Це ефективний і безкоштовний спосіб трохи краще взнати своїх потенційних клієнтів, отримати посилання з персональних сторінок тих, хто не полінувався залишити свою думку про конкретний матеріалі або сайт в цілому. Вкрай важливо відповідати на питання до адміністрації сайту, задані в коментарях, брати участь в обговоренні проблем, конструктивно і грамотно критикувати тих, хто справедливо незадоволений вашими послугами - це додасть «природності», «відкритості» як корпоративного сайту, так і компанії в цілому.
- Здешевлення вартості залучення нового клієнта. Витративши трохи грошей і / або часу на створення груп у всіх популярних соціальних мережах, додавання віджетів коментування та кнопок для «лайкання» на свій сайт і провівши хоча б невелику рекламну кампанію з активним коментуванням популярних тематичних співтовариств ви отримаєте зниження витрат на просування сайту. Трафік стає дешевше, а його якість залежить від того, наскільки ви серйозно поставилися до справи і скільки заощадили зусиль / коштів.
- Підвищується ймовірність «вірусного» поширення інформації про ваш сайт. Для того щоб про вас говорили, потрібно не тільки створити цікавий і оригінальний матеріал, а й подбати про його поширення. Люди будуть добровільно поширювати посилання на ваш контент тільки в тому випадку, якщо вони мають для цього зручні засоби, що дозволяють «не напружуючись» відправити посилання другу, опублікувати її на стіні або в розсилці передплатникам. Популярні соціальні мережі найкращим чином пристосовані для вибухового поширення посилань на цікавий свіжий контент - не втрачайте можливість використовувати це.
- Збільшення швидкості індексації нових статей на вашому сайті. Чим більше посилань з авторитетних профілів, груп і облікових записів в соціальних мережах на ваш сайт - тим авторитетніше він в очах пошукових роботів, які будуть «жити» на вашому сайті. Це дозволить не тільки швидко потрапляти в результати пошуку по новим запитам, але і захистить контент від розкрадання, т.к. «Хто перший встав - того і тапки».
- Оперативне донесення нової інформації (акції, новини) до цільової аудиторії. Якщо вам потрібно повідомити про новe акційну пропозицію компанії, розпродажі в магазині або унікальної інформації, про яку люди не питають у пошуку, тоді соціальні мережі - це саме те, що вам потрібно. Офіційна сторінка в Facebook, якщо її хоч хтось читає, є найбільш швидким способом донести унікальну пропозицію до зацікавлених потенційних споживачів вашої продукції або послуги.
Висновки. Якщо вам все ще лінь використовувати можливості соцмереж для просування свого «серйозного сайту» і не менш «серйозного бізнесу», то ваші конкуренти дуже скоро вам доведуть, як сильно ви зараз помиляєтесь. Ваше особисте ставлення до однокласників, Фейсбук чи Гугл + не повинно впливати на логічний аналіз наявних фактів: в соціальних мережах багато грошей і ви легко можете отримати їх частину.